Ինչպե՞ս արդիականացնել «Զվարթնոց» օդնավակայանի կլոր շենքը. Ճարտարապետները ներկայացրին նոր նախագիծ
01.04.2016
12:00
Մի խումբ ճարտարապետներ, չնայած պնդումներին, որ «Զվարթնոց» օդանավակայանի կլոր մասնաշենքն արդիականացման և որպես օդանավակայան շահագործման ենթակա չէ, «Մեդիա կենտրոնում» ապրիլի 1-ին ներկայացրեցին տվյալ մասնաշենքի արդիականացման նախագիծը: Նրանք իրականացրել են նախահաշվարկ և համոզված են, որ 25 մլն դոլար ներդումների դեպքում շինությունն ամբողջությամբ կհամապատասխանի միջազգային օդանավակայանի շահագործման համար անհրաժեշտ չափանիշներին:

«Արդեն 15 տարի է անընդհատ ասվում է հասարակությանը, որ «Զվարթնոց» օդանավակայանի կլոր մասնաշենքը չի համապատասխանում արդի պայմաններին, օդանավակայանի համար անհրաժեշտ գործառույթներին և այն չի կարող ծառայել, որպես ժամանակակից օդանավակայան: Սակայն մեր ուսումնասիրությունները ցույց են տալիս, որ որոշակի ներդրումներ իրականացնելու պարագայում այն կարող է ծառայել որպես օդանավակայան՝ միջազգային չափանիշներին համապատասխան», - հայտարարեց ճարտարապետ Անահիտ Թարխանյանը՝ տեղեկացնելով, որ մի խումբ ճարտարապետներով կազմել են կլոր մասնաշենքի արդիականացման նախագիծ, որը թույլ կտա այն վերածել ֆունկցիոնալ օդանավակայանի և պահել վերջինիս ճարտարապետական տեսքը:

Խնդիրը քննարկվել է նաև Հանրային խորհրդում, որտեղ կտրականապես դեմ են արտահայտվել օդանավակայանի կլոր մասնաշենքի ապամոնտաժմանը՝ առաջարկելով առավել համապատասխան ճանաչել ճարտարապետներ Անահիտ Թարխանյանի և Ժորժ Շեխլյանի արդիականացման նախագծերը: «Հանրային խորհրդի ֆինանսա-տնտեսական հանձնաժողովի Ավիացիայի ենթահանձնաժողովի մարտի 22-ի նիստում անընդունելի է համարվել կոնցեսիոների՝ «Արմենիա միջազգային օդանավակայաններ» ընկերության 2013-2017 թթ. Մաստեր-պլանով առաջարկած ճարտարապետական լուծումը, և առաջարկվել է ՀՀ նախագահին և կառավարությանը՝ խստիվ արգելել համալիրի որևէ ապամոնտաժման աշխատանքների իրականացում մինչև այլընտանքային նախագծի հաստատումը», - հայտարարեց Ավիատորների ազգային ասոցիացիայի գործադիր կոմիտեի նախագահ Գրիգորի Վարդանյանը:

Նոր նախագծով, նշում է Թարխանյանը, առաջարկվում է օդանավակայանի կլոր մասնաշենքն արդիականացնել և ընդլայնել պահեստային մասի հաշվին: «Եթե մենք մեքենաների կայանատեղը հանում ենք օդանավակայանի տակից, ինչը միջազգային պահանջ է, ձևավորվում են տարածքներ, ինչը թույլ կտա նորմալ  իրականացնել օդանավակայանի աշխատանքը: Բացի այդ, եթե նոր մասնաշենք կառուցելու համար կոնցեսիոները պետք է ներդնի 110 մլն դոլար և ընդհանուր առմամբ գործող օդանավակայանի հետ ունենա 7 «գեյթ», մեր առաջարկով կծախսվի ընդամենը 25 մլն դոլար: Արդյունքում կպահպանվի այս շենքը և այն կունենա 11 «գեյթ»», - տեղեկացրեց նա։

Զվարթնոց օդանավակայանի գործող մասնաշենքի շինարարության վրա, ասաց Թարխանյանը, կոնցեսիոները ներդրել է 160 մլն դոլար: «Ըստ պայմանագրի՝ այն ինչ կոնցեսիոները կառուցում է զրոյից, դառնում է իր սեփականություն, իսկ այն ինչ վերականգնում կամ արդիականացնում է, մնում է պետական սեփականություն», - ընդգծեց բանախոսը՝ ենթադրելով, որ հավանաբար սա է պատճառը, որ կոնցեսիոները չի ցանկանում ներդրում կատարել կլոր մասնաշենքի արդիակացաման վրա և անպայման ձգտում է կառուցել նորը:

Քննարկմանը ներկա «Հայնախագիծ» ճարտարապետական արվեստանոցի ղեկավար, վաստակավոր ճարտարապետ Սաշուր Քալաշյանը նշեց, որ օդանավակայանը, իհարկե, ժամանակի ընթացքում զարգանալու և ժամանակի չափանիշներին համապատասխանելու խնդիր ունի, ուստի չեն բացառվում շենքի ներսում որոշակի փոփոխություններ, սակայն դա չի նշանակում, որ մշակութային արժեքը պետք է ստորադասվի այդ խնդիրների իրականացմանը:

«Բոլոր այն երկրներում, որտեղ նման խնդիրներ են առաջացել, այդ շենքերը պահպանվել են և օգտագործվել այլ նպատակներով: Մեր գերխնդիրը «Զվարթնոց»-ի շենքը պահպանելն է: Թե այն կլինի կոնցեսիոների կամ պետության հովանու ներքո, կծառայի որպես օդանավակայն, թե ոչ, այլ հարց է: Այն մեր մշակութային դիմագիծն է և ճարտրապետական աժեք, որը քադել չի կարելի», - եզրափակեց նա։  

Արշալույս Մղդեսյան, «Մեդիա կենտրոն» ծրագրի համակարգող-խմբագիր

Հեղինակի հետ կապվելու համար գրեք [email protected]  հասցեին:

 

 

   

Տեսանյութ
Print Friendly and PDF
Այլ մամլո հաղորդագրություններ
«Անցումային արդարադատության իրականացման մեխանիզմները Հայաստանում»
23.05.2019
15:00
Մեդիա կենտրոն, Երևան: Մայիսի 23-ին Երևանի պետական համալսարանի Պալեանների անվան դահլիճում «Մեդիա կենտրոնը»-ը անցկացրեց քննարկում «Անցումային արդարադատության իրականացման մեխանիզմները Հայաստանում» թեմայով:
Ազգային անվտանգության ծառայության գործառույթներն ու լիազորությունների շրջանակը
22.05.2019
11:00
Մեդիա կենտրոն, Երևան: Մայիսի 22-ին «Մեդիա կենտրոնում» տեղի ունեցավ քննարկում «Ազգային անվտանգության ծառայության գործառույթներն ու լիազորությունների շրջանակը» թեմայով:
«Դիտորդների խմբի գործունեության խոչընդոտները և քրեակատարողական հիմնարկներում մարդու իրավունքների խախտումների խնդիրները 2018-2019թթ.-ին»
21.05.2019
11:00
Մեդիա կենտրոն, Երևան: Մայիսի 21-ին ժամը 11:00-ին Մեդիա կենտրոնում տեղի ունեցավ մամուլի ասուլիս՝ «Դիտորդների խմբի գործունեության խոչընդոտները և քրեակատարողական հիմնարկներում մարդու իրավունքների խախտումների խնդիրները 2018-2019թթ.-ին» թեմայով
Ռոբերտ Քոչարյանի հայտարարությունները սուտ են, նա կխուսափի՞ քննությունից․ քննարկում Մեդիա կենտրոնում
20.05.2019
10:00
Մեդիա կենտրոն, Երևան: Մայիսի 20-ին Մեդիա կենտրոնում տեղի ունեցավ «Ռոբերտ Քոչարյանն ազատվեց կալանքից. դատական իշխանության անկախությու՞ն, թե՞ դատական համակարգի հին արատներ» թեմայով քննարկում։
«Բռնությունը ընտանիքում. իրազեկման բացը կրթական ծրագրերում և օրենսդրական փոփոխությունների անհրաժեշտությունը»
15.05.2019
12:00
Մեդիա կենտրոն, Երևան: Մայիսի 15-ին, ժամը 12:00-ին «Մեդիա կենտրոնում» տեղի ունեցավ քննարկում` նվիրված Ընտանիքի միջազգային օրվան: Քննարկման թեման էր՝ «Բռնությունը ընտանիքում. իրազեկման բացը կրթական ծրագրերում և օրենսդրական փոփոխությունների անհրաժեշտությունը»:
Միանալ մեզ սոց․ ցանցերում
ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ԳՐԱՆՑՈՒՄ
Ծառայություններ
Տեսանյութեր
Մամլո հաղորդագրություն
Հայաստան-Թուրքիա Միջոցառումներ