Ինչպե՞ս արդիականացնել «Զվարթնոց» օդնավակայանի կլոր շենքը. Ճարտարապետները ներկայացրին նոր նախագիծ
01.04.2016
12:00
Մի խումբ ճարտարապետներ, չնայած պնդումներին, որ «Զվարթնոց» օդանավակայանի կլոր մասնաշենքն արդիականացման և որպես օդանավակայան շահագործման ենթակա չէ, «Մեդիա կենտրոնում» ապրիլի 1-ին ներկայացրեցին տվյալ մասնաշենքի արդիականացման նախագիծը: Նրանք իրականացրել են նախահաշվարկ և համոզված են, որ 25 մլն դոլար ներդումների դեպքում շինությունն ամբողջությամբ կհամապատասխանի միջազգային օդանավակայանի շահագործման համար անհրաժեշտ չափանիշներին:

«Արդեն 15 տարի է անընդհատ ասվում է հասարակությանը, որ «Զվարթնոց» օդանավակայանի կլոր մասնաշենքը չի համապատասխանում արդի պայմաններին, օդանավակայանի համար անհրաժեշտ գործառույթներին և այն չի կարող ծառայել, որպես ժամանակակից օդանավակայան: Սակայն մեր ուսումնասիրությունները ցույց են տալիս, որ որոշակի ներդրումներ իրականացնելու պարագայում այն կարող է ծառայել որպես օդանավակայան՝ միջազգային չափանիշներին համապատասխան», - հայտարարեց ճարտարապետ Անահիտ Թարխանյանը՝ տեղեկացնելով, որ մի խումբ ճարտարապետներով կազմել են կլոր մասնաշենքի արդիականացման նախագիծ, որը թույլ կտա այն վերածել ֆունկցիոնալ օդանավակայանի և պահել վերջինիս ճարտարապետական տեսքը:

Խնդիրը քննարկվել է նաև Հանրային խորհրդում, որտեղ կտրականապես դեմ են արտահայտվել օդանավակայանի կլոր մասնաշենքի ապամոնտաժմանը՝ առաջարկելով առավել համապատասխան ճանաչել ճարտարապետներ Անահիտ Թարխանյանի և Ժորժ Շեխլյանի արդիականացման նախագծերը: «Հանրային խորհրդի ֆինանսա-տնտեսական հանձնաժողովի Ավիացիայի ենթահանձնաժողովի մարտի 22-ի նիստում անընդունելի է համարվել կոնցեսիոների՝ «Արմենիա միջազգային օդանավակայաններ» ընկերության 2013-2017 թթ. Մաստեր-պլանով առաջարկած ճարտարապետական լուծումը, և առաջարկվել է ՀՀ նախագահին և կառավարությանը՝ խստիվ արգելել համալիրի որևէ ապամոնտաժման աշխատանքների իրականացում մինչև այլընտանքային նախագծի հաստատումը», - հայտարարեց Ավիատորների ազգային ասոցիացիայի գործադիր կոմիտեի նախագահ Գրիգորի Վարդանյանը:

Նոր նախագծով, նշում է Թարխանյանը, առաջարկվում է օդանավակայանի կլոր մասնաշենքն արդիականացնել և ընդլայնել պահեստային մասի հաշվին: «Եթե մենք մեքենաների կայանատեղը հանում ենք օդանավակայանի տակից, ինչը միջազգային պահանջ է, ձևավորվում են տարածքներ, ինչը թույլ կտա նորմալ  իրականացնել օդանավակայանի աշխատանքը: Բացի այդ, եթե նոր մասնաշենք կառուցելու համար կոնցեսիոները պետք է ներդնի 110 մլն դոլար և ընդհանուր առմամբ գործող օդանավակայանի հետ ունենա 7 «գեյթ», մեր առաջարկով կծախսվի ընդամենը 25 մլն դոլար: Արդյունքում կպահպանվի այս շենքը և այն կունենա 11 «գեյթ»», - տեղեկացրեց նա։

Զվարթնոց օդանավակայանի գործող մասնաշենքի շինարարության վրա, ասաց Թարխանյանը, կոնցեսիոները ներդրել է 160 մլն դոլար: «Ըստ պայմանագրի՝ այն ինչ կոնցեսիոները կառուցում է զրոյից, դառնում է իր սեփականություն, իսկ այն ինչ վերականգնում կամ արդիականացնում է, մնում է պետական սեփականություն», - ընդգծեց բանախոսը՝ ենթադրելով, որ հավանաբար սա է պատճառը, որ կոնցեսիոները չի ցանկանում ներդրում կատարել կլոր մասնաշենքի արդիակացաման վրա և անպայման ձգտում է կառուցել նորը:

Քննարկմանը ներկա «Հայնախագիծ» ճարտարապետական արվեստանոցի ղեկավար, վաստակավոր ճարտարապետ Սաշուր Քալաշյանը նշեց, որ օդանավակայանը, իհարկե, ժամանակի ընթացքում զարգանալու և ժամանակի չափանիշներին համապատասխանելու խնդիր ունի, ուստի չեն բացառվում շենքի ներսում որոշակի փոփոխություններ, սակայն դա չի նշանակում, որ մշակութային արժեքը պետք է ստորադասվի այդ խնդիրների իրականացմանը:

«Բոլոր այն երկրներում, որտեղ նման խնդիրներ են առաջացել, այդ շենքերը պահպանվել են և օգտագործվել այլ նպատակներով: Մեր գերխնդիրը «Զվարթնոց»-ի շենքը պահպանելն է: Թե այն կլինի կոնցեսիոների կամ պետության հովանու ներքո, կծառայի որպես օդանավակայն, թե ոչ, այլ հարց է: Այն մեր մշակութային դիմագիծն է և ճարտրապետական աժեք, որը քադել չի կարելի», - եզրափակեց նա։  

Արշալույս Մղդեսյան, «Մեդիա կենտրոն» ծրագրի համակարգող-խմբագիր

Հեղինակի հետ կապվելու համար գրեք arshaluismghdesyan@pjc.am  հասցեին:

 

 

   

Տեսանյութ
Print Friendly and PDF
Այլ մամլո հաղորդագրություններ
«Փոփոխություններ «Էներգախնայողության և վերականգնվող էներգետիկայի մասին» օրենքում․ այլընտրանքային էներգետիկայի զարգացման հեռանկարները Հայաստանում»
13.12.2017
13:00
Դեկտեմբերի 13-ին «Մեդիա կենտրոնում» տեղի ունեցավ քննարկում «Փոփոխություններ «Էներգախնայողության և վերականգնվող էներգետիկայի մասին» օրենքում․ այլընտրանքային էներգետիկայի զարգացման հեռանկարները Հայաստանում» թեմայով:
Պատգամավորների վարքն ու խոսքը. էթիկական նորմեր և հանրային ընկալումներ
12.12.2017
12:00
Անցած շաբաթ ՀՀ ԱԺ առողջապահության եւ սոցիալական հարցերի մշտական հանձնաժողովի նախագահ, ՀՀԿ խմբակցության անդամ Հակոբ Հակոբյանը «Ժողովուրդ» օրաթերթի հետ զրույցում ասել էր․ «Աղքատը քիչ է ծախսում, հետեւաբար թանկացումը բերում է նրան, որ աղքատը ստիպված ինքնաբուխ ձեւով խուսափելու է թանկացած ապրանքներից:
«Մատչելիության իրավունքը Հայաստանի առողջապահության ոլորտում. առկա մարտահրավերներ, խոչընդոտներ և հաղթահարման ուղիներ»
12.12.2017
11:00
Հայաստանում առողջապահության համընդհանուր հասանելիության համար խոչընդոտները առաջին հերթին ֆինանսական են:
Մարդու իրավունքների խախտումները 2017թ. Հայաստանում
11.12.2017
12:30
Դեկտեմբերի 11-ին «Մեդիա կենտրոնում» տեղի ունեցավ Մարդու իրավունքների պաշտպանության միջազգային օրվան նվիրված մամլո ասուլիս, որի շրջանակում «Ընդդեմ իրավական կամայականության» ՀԿ-ն ներկայացրեց 2017թ. մարդու իրավունքների խախտումները Հայաստանում:
Ճապոնիայի դեսպան Էյջի Տագուչիի մամլո ասուլիսը Մեդիա կենտրոնում
11.12.2017
11:00
ՀՀ-ում Ճապոնիայի արտակարգ և լիազոր դեսպան Ն.Գ. Էյջի Տագուչին դեկտեմբերի 11-ին «Մեդիա կենտրոնում» տեղի ունեցած մամլո ասուլիսի ընթացքում շնորհավորեց Հայաստանի Հանրապետությանը Եվրամիության հետ 2017թ. նոյեմբերի 24-ին ստորագրած Համապարփակ և ընդլայնված համաձայնագրի համար: