Ինչպե՞ս արդիականացնել «Զվարթնոց» օդնավակայանի կլոր շենքը. Ճարտարապետները ներկայացրին նոր նախագիծ
01.04.2016
12:00
Մի խումբ ճարտարապետներ, չնայած պնդումներին, որ «Զվարթնոց» օդանավակայանի կլոր մասնաշենքն արդիականացման և որպես օդանավակայան շահագործման ենթակա չէ, «Մեդիա կենտրոնում» ապրիլի 1-ին ներկայացրեցին տվյալ մասնաշենքի արդիականացման նախագիծը: Նրանք իրականացրել են նախահաշվարկ և համոզված են, որ 25 մլն դոլար ներդումների դեպքում շինությունն ամբողջությամբ կհամապատասխանի միջազգային օդանավակայանի շահագործման համար անհրաժեշտ չափանիշներին:

«Արդեն 15 տարի է անընդհատ ասվում է հասարակությանը, որ «Զվարթնոց» օդանավակայանի կլոր մասնաշենքը չի համապատասխանում արդի պայմաններին, օդանավակայանի համար անհրաժեշտ գործառույթներին և այն չի կարող ծառայել, որպես ժամանակակից օդանավակայան: Սակայն մեր ուսումնասիրությունները ցույց են տալիս, որ որոշակի ներդրումներ իրականացնելու պարագայում այն կարող է ծառայել որպես օդանավակայան՝ միջազգային չափանիշներին համապատասխան», - հայտարարեց ճարտարապետ Անահիտ Թարխանյանը՝ տեղեկացնելով, որ մի խումբ ճարտարապետներով կազմել են կլոր մասնաշենքի արդիականացման նախագիծ, որը թույլ կտա այն վերածել ֆունկցիոնալ օդանավակայանի և պահել վերջինիս ճարտարապետական տեսքը:

Խնդիրը քննարկվել է նաև Հանրային խորհրդում, որտեղ կտրականապես դեմ են արտահայտվել օդանավակայանի կլոր մասնաշենքի ապամոնտաժմանը՝ առաջարկելով առավել համապատասխան ճանաչել ճարտարապետներ Անահիտ Թարխանյանի և Ժորժ Շեխլյանի արդիականացման նախագծերը: «Հանրային խորհրդի ֆինանսա-տնտեսական հանձնաժողովի Ավիացիայի ենթահանձնաժողովի մարտի 22-ի նիստում անընդունելի է համարվել կոնցեսիոների՝ «Արմենիա միջազգային օդանավակայաններ» ընկերության 2013-2017 թթ. Մաստեր-պլանով առաջարկած ճարտարապետական լուծումը, և առաջարկվել է ՀՀ նախագահին և կառավարությանը՝ խստիվ արգելել համալիրի որևէ ապամոնտաժման աշխատանքների իրականացում մինչև այլընտանքային նախագծի հաստատումը», - հայտարարեց Ավիատորների ազգային ասոցիացիայի գործադիր կոմիտեի նախագահ Գրիգորի Վարդանյանը:

Նոր նախագծով, նշում է Թարխանյանը, առաջարկվում է օդանավակայանի կլոր մասնաշենքն արդիականացնել և ընդլայնել պահեստային մասի հաշվին: «Եթե մենք մեքենաների կայանատեղը հանում ենք օդանավակայանի տակից, ինչը միջազգային պահանջ է, ձևավորվում են տարածքներ, ինչը թույլ կտա նորմալ  իրականացնել օդանավակայանի աշխատանքը: Բացի այդ, եթե նոր մասնաշենք կառուցելու համար կոնցեսիոները պետք է ներդնի 110 մլն դոլար և ընդհանուր առմամբ գործող օդանավակայանի հետ ունենա 7 «գեյթ», մեր առաջարկով կծախսվի ընդամենը 25 մլն դոլար: Արդյունքում կպահպանվի այս շենքը և այն կունենա 11 «գեյթ»», - տեղեկացրեց նա։

Զվարթնոց օդանավակայանի գործող մասնաշենքի շինարարության վրա, ասաց Թարխանյանը, կոնցեսիոները ներդրել է 160 մլն դոլար: «Ըստ պայմանագրի՝ այն ինչ կոնցեսիոները կառուցում է զրոյից, դառնում է իր սեփականություն, իսկ այն ինչ վերականգնում կամ արդիականացնում է, մնում է պետական սեփականություն», - ընդգծեց բանախոսը՝ ենթադրելով, որ հավանաբար սա է պատճառը, որ կոնցեսիոները չի ցանկանում ներդրում կատարել կլոր մասնաշենքի արդիակացաման վրա և անպայման ձգտում է կառուցել նորը:

Քննարկմանը ներկա «Հայնախագիծ» ճարտարապետական արվեստանոցի ղեկավար, վաստակավոր ճարտարապետ Սաշուր Քալաշյանը նշեց, որ օդանավակայանը, իհարկե, ժամանակի ընթացքում զարգանալու և ժամանակի չափանիշներին համապատասխանելու խնդիր ունի, ուստի չեն բացառվում շենքի ներսում որոշակի փոփոխություններ, սակայն դա չի նշանակում, որ մշակութային արժեքը պետք է ստորադասվի այդ խնդիրների իրականացմանը:

«Բոլոր այն երկրներում, որտեղ նման խնդիրներ են առաջացել, այդ շենքերը պահպանվել են և օգտագործվել այլ նպատակներով: Մեր գերխնդիրը «Զվարթնոց»-ի շենքը պահպանելն է: Թե այն կլինի կոնցեսիոների կամ պետության հովանու ներքո, կծառայի որպես օդանավակայն, թե ոչ, այլ հարց է: Այն մեր մշակութային դիմագիծն է և ճարտրապետական աժեք, որը քադել չի կարելի», - եզրափակեց նա։  

Արշալույս Մղդեսյան, «Մեդիա կենտրոն» ծրագրի համակարգող-խմբագիր

Հեղինակի հետ կապվելու համար գրեք arshaluismghdesyan@pjc.am  հասցեին:

 

 

   

Տեսանյութ
Print Friendly and PDF
Այլ մամլո հաղորդագրություններ
«Հեպատիտների տարածվածության, դեղերի և բուժման հասանելիության խնդիրները Հայաստանում»
16.08.2018
12:00
2017-2018 թթ. «Դրական մարդկանց հայկական ցանց» սոցիալական ՀԿ-ն իրականացրել է հետազոտություն Երևան, Գյումրի, Վանաձոր, Հրազդան, Սևան, Գավառ, Մարտունի և Արմավիր քաղաքներում`ուղղված բնակչության շրջանում վիրուսային հեպատիտներ B-ի և C-ի վաղ հայտնաբերմանը, խնդրի մասին քաղաքացիների շրջանում իրազեկության բարձրացմանը:
«ՀՀ պետական ֆինանսների կառավարման համակարգի 2017-2018թթ. մոնիտորինգի արդյունքները»
27.07.2018
12:30
Հուլիսի 27-ին «Մեդիա կենտրոնում» տեղի ունեցավ մամուլի ասուլիս «ՀՀ պետական ֆինանսների կառավարման համակարգի 2017-2018թթ. մոնիտորինգի արդյունքները» թեմայով։
Պաշտպանական ոլորտի պետգնումները կոռուպցիոն մեծ ռիսկեր են պարունակում՝ փորձագետ
26.07.2018
14:00
Հուլիսի 26-ին «Մեդիա կենտրոնում» Հանրային քաղաքականության հետազոտությունների ազգային կենտրոնի նախագահ, տնտեսագետ Արտակ Մանուկյանը ներկայացրեց ՀՔՀԱԿ-ի կողմից իրականացված 2017-2018 թթ. պաշտպանական ոլորտի գնումների մոնիտորինգի արդյունքները։
«Մեդիա-նոր իշխանություններ. մտահոգիչ միտումներ»
25.07.2018
12:00
Մանիպուլյացիա, քարոզչություն, ապատեղեկատվություն, կեղծ կայքեր..Այս ամենը մեդիայում եղել է միշտ: Սակայն մասշտաբները, որոնք տեսնում ենք այսօր, մեդիա փորձագետներին թույլ է տալիս վիճակը գնահատել՝ իբրև ճգնաժամային:

«Դիտորդների խմբի գործունեության խոչընդոտները և ՔԿՀ-ներում մարդու իրավունքների խախտումների ընթացիկ խնդիրները»
25.07.2018
11:00
Թավշյա հեղափոխությունից հետո ՀՀ Արդարադատության նախարարությունը պահում է նույն դիրքորոշումը և նույն կերպ խոչընդոտում ՀՀ ԱՆ ՔԿՀ-ներում հասարակական վերահսկողություն իրականացնող հասարակական Դիտորդների խմբի գործունեությունը. այս մասին հուլիսի 25-ին Մեդիա կենտրոնում տեղի ունեցած քննարկմանը հայտարարեցին Դիտորդական խմբի անդամները:
Միանալ մեզ սոց․ ցանցերում
ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ԳՐԱՆՑՈՒՄ
Ծառայություններ
Տեսանյութեր
Հայաստան-Թուրքիա Միջոցառումներ