«Ազգ-բանակ հայեցակարգի հայաստանյան մեդիադիսկուրսը-2017» հետազոտության արդյունքների ներկայացում
06.03.2018
12:00
2017 թ. հոկտեմբերի 10-ից մինչև 2018-ի հունվարի 10-ը հայկական հեռուստաընկերություններն «Ազգ-բանակին» առնչվող թեմաներով ավելի միագիծ տեղեկատվական քաղաքականություն են վարել, իսկ օնլայն մեդիան ապահովել է կարծիքների բազմազանություն:

Այս արդյունքներն է արձանագրել «Ռեգիոն» հետազոտական կենտրոնի 2017 թ, իրականացրած «Ազգ-բանակ հայեցակարգի հայաստանյան մեդիադիսկուրսը-2017» հետազոտությունը, որը մարտի 6-ին ներկայացվեց Մեդիա կենտրոնում:

Հետազոտվել են հայաստանյան 5 օնլայն ԶԼՄ-ների (1in.am, News.am, Aravot.am, 168.am, Tert.am) եւ 5 հեռուստաընկերությունների (Հանրային, Արմենիա, Կենտրոն, Երկիր մեդիա, Շանթ) 2017 թ. հոկտեմբերի 10-ից 2018 թ. հունվարի 10 ընթացքում հրապարակված/եթեր հեռարձակված բանակի թեմայով նյութերը։

«Ռեգիոն» հետազոտական կենտրոնի տնօրեն Լաուրա Բաղդասարյանը ասում է, որ բանակի թեմայով նյութեր այս ընթացքում ամենից շատ արտադրել է 1in.am-ը:

Օնլայն լրատվամիջոցներից news.am-ը օրական մինչև 36 նյութ, aravot.am-ը օրական մինչև 31 նյութ: Հեռուստաընկերություններից բոլորից քիչ անդրադարձել է բանակի թեմային Կենտրոն հեռուստաընկերությունը, ամենից շատ՝ Շանթ, Հ1 հեռուստաընկերությունները:

«Ընդհանրապես հեռուստաընկերություններն ինտերնետային տիրույթներն ակտիվորեն չեն օգտագործում. բավարարվում են հեռարձակումներով: Ազգ-բանակ հայեցակարգի խնդիրների թեմայով բոլոր նյութերի 62 տոկոսն օնլայն ԶԼՄ-ներում է եղել, 65 տոկոսը՝ հեռուստահաղորդումների ընթացքում»,-ասում է Լաուրա Բաղդասարյանը:

Նա հավելում է, որ հետազոտության ընդգրկած ժամանակահատվածում բանակի թեմայի ինտենսիվացումն աննախադեպ էր և համեմատելի 2016-ի ապրիլին հաջորդած երեք ամիսներին հետ:

«Բավական հետաքրքիր էր, թե ինչ վերաբերմունք  էր լինելու «Ազգ-բանակ» հայեցակարգի նկատմամբ հանրային հարթակներում, քանի որ խոսքը մեդիա հարթակների մասին է: 2017 թ. հոկտեմբերի 10-ից մինչև 2018 թ. հունվարի 10-ը մենք ձեռնամուխ եղանք «Ազգ-բանակ» թեմայի լուսաբանմանը, հաշվի առնելով նաև, որ դա ակտիվ քաղաքական և հասարակական գործունեության փուլ էր: Մի փուլ, երբ ՊՆ-ն մտավ ԱԺ մի շարք օրենսդրական նախաձեռնություններով և ծրագրերով, դրան  զուգահեռ ընթացան բավական ինտենսիվ և ակտիվ հանրային քննարկումներ, ըստ էության, այդ քննարկումները սկսեցին նաև այն պատճառով, որ այդպես էին որոշել պետական իշխանությունները և պաշտպանության նախարարությունը, քանի որ կարևոր էր հարցերը քննարկելը »,-ասել է Լաուրա Բաղդասարյանը:

Անդրադառնալով օնլայն լրատվամիջոցների և հեռուստաընկերությունների՝ բովանդակային առանձնահատկություններին՝ Լաուրա Բաղդասարյանն ասաց.

«1in.am-ում ավելի քիչ դրական, քան բացասական հրապարակումներ կան այս թեմայով, news.am-ում ավելի շատ դրական, քան բացասական, Aravot.am-ն ավելի համաչափ է լուսաբանել՝ որքան դրական, նույնքան բացասական: Հեռուստաեթերում հիմնականում ավելի շատ դրական կարծիքներ են հնչել, քան բացասական, «Կենտրոնում» մոտավորապես համաչափ, «Երկիր Մեդիայում» ևս համեմատելի հարաբերակցություն է, «Շանթում» ավելի շատ դրական, քան բացասական»:

Հետազոտության արդյունքները ցույց են տալիս, որ բանակի թեմաներով նյութերի արձագանքները, կարդացվածության աստիճանը, հավանումներն ու տարածումը մնացել են տվյալ ԶԼՄ-ներին բնորոշ տիրույթներում. «Հիմնականում այդ նյութերը մեծ կարդացվածության ցուցանիշներով չեն դրսևորվում՝ նույնիսկ տարկետման իրավունքի վերացման ժամանակ ակտիվ գործընթացների թեմաներով քննարկումների վերաբերվող նյութերը»:

«Մեզ համար չափազանց կարևոր էր «Ազգ-բանակ» թեմայով հետազոտություն անելը, որովհետև բանակի հետ կապված տարածված տիպեր, միֆեր և ընկալումներ կան»,-հավելում է Բաղդասարյանը: 

Նա ընդգծում է, որ իրենք ընդհանրապես հետազոտել են նաև բանակի թեման՝ իր ամբողջության մեջ, քանի որ նպատակ ունեին հասկանալու, թե ինչ է ընդհանրապես «Ազգ-բանակը»՝ իր բոլոր դրույթներով, դրա նկատմամբ վերաբերմունքով, և թե ինֆորմացիոն ինչ միջավայր է, որ ձևավորվում է մեդիայում՝ բանակի հետ կապված:
«Այս բոլոր խնդիրներից առանձնացրել ենք 25-ը: Եթե եղել են բովանդակության մեջ այս կամ այն խնդրին անդրադարձող դեպքեր կամ մեկնաբանություններ, այդ խնդիրները սահմանել ենք: 15 խնդիր արձանագրել ենք, որ անմիջապես վերլուծվել, մեկնաբանվել, ներկայացվել են «Ազգ-բանակ»-ի հայեցակարգի համատեքստում, արձանագրել ենք ընդհանրապես բանակի հետ կապված խնդիրներ, որոնք բացարձակ չեն առնչվել «Ազգ-բանակ» հայեցակարգի հետ: Սոցիալական խնդիրները բացառապես «Ազգ-բանակ» հայեցակարգի համատեքստում են ներկայացվել, ներքաղաքական խնդիրներ ենք առանձնացրել, որոնք «Ազգ-բանակ» համատեքստում են քննարկվել և ներկայացվել, ներքաղաքական խնդիրներ, որոնք դարձյալ «Ազգ-բանակի» հետ են կապված: Օրինակ՝ ինչու է ՊՆ-ն հիմա շրջանառում «Ազգ-բանակի» թեման, ինչ դիրքեր է ստանում անձամբ Վիգեն Սարգսյանը՝ որպես պաշտպանության նախարար»,-հավելում է Լաուրա Բաղդասարյանը:

Լիլիթ Առաքելյան, Մեդիա կենտրոն ծրագրի խմբագիր/համակարգող:

Հեղինակի հետ կապվելու համար գրեք Lilitarakelyan@pjc.am հասցեին:

 

Տեսանյութ
Print Friendly and PDF
Այլ մամլո հաղորդագրություններ
«ԶԼՄ-ների գործունեություն առանձնահատկությունները Երևանի ավագանու ընտրությունների նախընտրական շրջանում»
20.09.2018
13:30
Սեպտեմբերի 20-ին «Մեդիա կենտրոնում» տեղի ունեցավ քննարկում «ԶԼՄ-ների գործունեություն առանձնահատկությունները Երևանի ավագանու ընտրությունների նախընտրական շրջանում» թեմայով։
Երևանի ավագանու ընտրություններ- 2018 «Երևանը՝ երեխաների համար»
20.09.2018
12:30
Սեպտեմբերի 20-ին Մեդիա կենտրոնում Երևանի ավագանու թեկնածուները ներկայացրեցին իրենց ծրագրերը՝ «Երևանը՝ երեխաների համար» թեմայով:
Երևանի ավագանու ընտրություններ 2018. «Որքանո՞վ է Երևանը հարմար հաշմանդամություն ունեցող անձանց համար» . ավագանու թեկնածուների ծրագրերը
19.09.2018
12:30
Սեպտեմբերի 19-ին Մեդիա կենտրոնում քննարկեցինք «Որքանո՞վ է Երևանը հարմար հաշմանդամություն ունեցող անձանց համար» թեման. ավագանու թեկնածուները կներկայացնեն իրենց կուսակցության կամ դաշինքի ծրագիրը:
«ՀՀ ԱԱԾ տնօրենի և ՀՔԾ պետի գաղտնալսման հետևանքները. սպառնալիք ազգային անվտանգությանը»
17.09.2018
12:00
Սեպտեմբերի 17-ին «Մեդիա կենտրոնում» տեղի ունեցավ քննարկում «ՀՀ ԱԱԾ տնօրենի և ՀՔԾ պետի գաղտնալսման հետևանքները. սպառնալիք ազգային անվտանգությանը» թեմայով։
Հրավեր Երևանի ավագանու ընտրություններին առաջադրված քաղաքապետի բոլոր թեկնածուներին
14.09.2018
16:49
«Հանրային լրագրության ակումբ» ՀԿ-ի «Մեդիա կենտրոն» նախագծի շրջանակում մենք հրավիրում ենք Երևանի ավագանու ընտրություններին առաջադրված քաղաքապետի բոլոր թեկնածուներին ուղիղ եթերում մասնակցել բանավեճի։

Միանալ մեզ սոց․ ցանցերում
ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ԳՐԱՆՑՈՒՄ
Ծառայություններ
Այսօր մեդիա կենտրոնում
Տեսանյութեր
Մամլո հաղորդագրություն
Հայաստան-Թուրքիա Միջոցառումներ