«Դպրոցների օպտիմալացման գործընթաց. բարեփոխո՞ւմ, թե՞ մտահոգիչ ռիսկեր»
02.06.2017
12:00
Հունիսի 2-ին «Մեդիա կենտրոնում» տեղի ունեցավ քննարկում «Դպրոցների օպտիմալացման գործընթաց. բարեփոխո՞ւմ, թե՞ մտահոգիչ ռիսկեր» թեմայով:

Քննարկման բանախոսն էր կրթության փորձագետ Սերոբ Խաչատրյանը: Քննարկման սկզբում կրթության փորձագետը նշեց, որ ինքն ամենևին էլ դեմ չէ օպտիմալացման գործընթացին, և խնդիրը ոչ թէ օպտիմալացումն է, այլ դրա կազմակերպումը:

Սերոբ Խաչատրյանը կարծում է, որ օպտիմալացումը չպետք է դառնա բիզնես մտածողության արդյունք, այն ավելի շատ սոցալական ուղղվածություն պետք է ունենա:

«Օպտիմալացումը պետք է լինի մեծ ծրագրի մի մասնիկը: Չեմ կարծում, որ պարզապես օպտիմալացում անելն արդյունավետ չէ: Ընդհանուր կրթական համակարգը պետք է դիտարկենք և տեսնենք, թե ինչպես պետք է անել օպտիմալացում: Մենք Հայաստանում անընդհատ դրվագային բարեփոխումներ ենք անում»,- նշում է Խաչատրյանը:

Վերջինիս կարծիքով դպրոցների օպտիմալացման գործընթացը պետք է շրջանցի գյուղական դպրոցները, իսկ խնայված գումարները ճիշտ կլինի ուղղորդել գյուղական դպրոցներին, որտեղ օգնության մեծ կարիք կա:

«Գյուղեր կան, որտեղ ուղղակի չես կարող փակել դպրոցները: Շիրակի մարզում ձմռանը ճանապարհները փակ են, կան գյուղեր լեռնային, որտեղ ճանապարհները վատ են: Եթե այդտեղ անգամ 3 աշակերտ կա, պետք է այդ դպրոցը պահել, նույնը սահմանամերձ գյուղերում:Միեւնույն ժամանակ, գյուղեր կան, որոնք վերջանում են ու անմիջապես մյուս գյուղն է սկսում, եւ եթե ճանապարհի խնդիր չկա, կարող են եւ այդ տեսակ գյուղերն էլ միավորվեն»,-ասում է փորձագետը:

Խաչատրյանը նկատեց նաև, որ դպրոցների օպտիմալացումը պետք է դիտարկել Սերժ Սարգսյանի այն հայտարարության համատեքստում, որ 2040թ. նպատակ կա Հայաստանի բնակչության թիվն ավելացնել:

«Եթե բնակչության թիվն հասնելու է 4 մլն, այդ դեպքում ինչու փակել դպրոցները: Մենք նման օրինակ ունենք մեր աչքի առաջ: Երեխաների պակասի պատճառով մանկապարտեզները փակեցին, իսկ երբ դրանք դարձան անվճար, բոլորը սկսեցին երեխաներին տանել այնտեղ, հիմա էլ տեղ չկա, պայմաններ չկան, երեխային մանկապարտեզ ընդունելն ավելի դժվար է դարձել, քանի Երևանի պետական համալսարան»,-նկատում է Խաչատրյանը:

Փորձագետը գտնում է, որ օպտիմալացման արդյունքում լավ ուսուցիչները գործազուրկ չպետք է դառնան և պետք է իրականացվի գիտելիքի ստուգում, իսկ բարձր առաջադիմություն ցուցաբերածներին անհրաժեշտ է տեղավորել աշխատանքի:

Տեղեկացնենք, որ քննարկմանը հրավեր էր ուղարկվել նաև ՀՀ Կրթության և գիտության նախարարություն:

Քննարկման շարունակությունը դիտեք այստեղ:

Տեսանյութ
Print Friendly and PDF
Այլ մամլո հաղորդագրություններ
Քննարկում. «Փոփոխություններ Քրեական օրենսգրքում. անվտանգության ապահովում, թե՞ այլախոհության ճնշում»
23.02.2018
13:00
Փետրվարի 23-ին «Մեդիա կենտրոնում» տեղի ունեցավ քննարկում «Փոփոխություններ Քրեական օրենսգրքում. անվտանգության ապահովու՞մ, թե՞ այլախոհության ճնշում» թեմայով:
«Կոռուպցիայի ընկալման համաթիվը 2017-ին. իրավիճակը Հայաստանում»
22.02.2018
11:00
Փետրվարի 22-ին «Մեդիա կենտրոնում» տեղի ունեցավ մամլո ասուլիս «Կոռուպցիայի ընկալման համաթիվը 2017-ին. իրավիճակը Հայաստանում» թեմայով:
«ՄԻԱՎ-ով ապրող կանայք և խտրականությունը Հայաստանում»
21.02.2018
11:00
Փետրվարի 21-ին «Մեդիա կենտրոնում» տեղի ունեցավ մամլո ասուլիս «ՄԻԱՎ-ով ապրող կանայք և խտրականությունը Հայաստանում» թեմայով:
ԻՇԽԱՆՈՒԹՅԱՆ ՃՅՈՒՂԵՐԻ ՏԱՐԱՆՋԱՏՄԱՆ ԵՎ ՀԱԿԱԿՇՌՄԱՆ ՍԿԶԲՈՒՆՔԻ ԱՊԱՀՈՎՈՒՄԸ ԽՈՐՀՐԴԱՐԱՆԱԿԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳՈՒՄ
20.02.2018
11:30
«Գործընկերություն հանուն բաց հասարակության» նախաձեռնությունը և ԲՀՀ-Հայաստան Արդարադատության խումբը անցկացրեց «Իշխանության ճյուղերի տարանջատման և հակակշռման սկզբունքի ապահովումը խորհրդարանական կառավարման համակարգում» խորագրով հանրային քննարկում:
«Իշխանության գերկենտրոնացու ՞մ, թե՞ կառավարման մոդելի բարեփոխում. վարչապետի նոր լիազորությունները»
15.02.2018
19:00
Փետրվարի 15-ին «Մեդիա կենտրոնի» նախաձեռնությամբ «Ա1պլյուսի» հեռուստատաղավարում առցանց ուղիղ հեռարձակմամբ անցկացվեց բանավեճ «Իշխանության գերկենտրոնացու ՞մ, թե՞ կառավարման մոդելի բարեփոխում. վարչապետի նոր լիազորությունները» թեմայով:
Միանալ մեզ սոց․ ցանցերում
ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ԳՐԱՆՑՈՒՄ
Ծառայություններ
Տեսանյութեր
Մամլո հաղորդագրություն
Հայաստան-Թուրքիա Միջոցառումներ