«Դպրոցների օպտիմալացման գործընթաց. բարեփոխո՞ւմ, թե՞ մտահոգիչ ռիսկեր»
02.06.2017
12:00
Հունիսի 2-ին «Մեդիա կենտրոնում» տեղի ունեցավ քննարկում «Դպրոցների օպտիմալացման գործընթաց. բարեփոխո՞ւմ, թե՞ մտահոգիչ ռիսկեր» թեմայով:

Քննարկման բանախոսն էր կրթության փորձագետ Սերոբ Խաչատրյանը: Քննարկման սկզբում կրթության փորձագետը նշեց, որ ինքն ամենևին էլ դեմ չէ օպտիմալացման գործընթացին, և խնդիրը ոչ թէ օպտիմալացումն է, այլ դրա կազմակերպումը:

Սերոբ Խաչատրյանը կարծում է, որ օպտիմալացումը չպետք է դառնա բիզնես մտածողության արդյունք, այն ավելի շատ սոցալական ուղղվածություն պետք է ունենա:

«Օպտիմալացումը պետք է լինի մեծ ծրագրի մի մասնիկը: Չեմ կարծում, որ պարզապես օպտիմալացում անելն արդյունավետ չէ: Ընդհանուր կրթական համակարգը պետք է դիտարկենք և տեսնենք, թե ինչպես պետք է անել օպտիմալացում: Մենք Հայաստանում անընդհատ դրվագային բարեփոխումներ ենք անում»,- նշում է Խաչատրյանը:

Վերջինիս կարծիքով դպրոցների օպտիմալացման գործընթացը պետք է շրջանցի գյուղական դպրոցները, իսկ խնայված գումարները ճիշտ կլինի ուղղորդել գյուղական դպրոցներին, որտեղ օգնության մեծ կարիք կա:

«Գյուղեր կան, որտեղ ուղղակի չես կարող փակել դպրոցները: Շիրակի մարզում ձմռանը ճանապարհները փակ են, կան գյուղեր լեռնային, որտեղ ճանապարհները վատ են: Եթե այդտեղ անգամ 3 աշակերտ կա, պետք է այդ դպրոցը պահել, նույնը սահմանամերձ գյուղերում:Միեւնույն ժամանակ, գյուղեր կան, որոնք վերջանում են ու անմիջապես մյուս գյուղն է սկսում, եւ եթե ճանապարհի խնդիր չկա, կարող են եւ այդ տեսակ գյուղերն էլ միավորվեն»,-ասում է փորձագետը:

Խաչատրյանը նկատեց նաև, որ դպրոցների օպտիմալացումը պետք է դիտարկել Սերժ Սարգսյանի այն հայտարարության համատեքստում, որ 2040թ. նպատակ կա Հայաստանի բնակչության թիվն ավելացնել:

«Եթե բնակչության թիվն հասնելու է 4 մլն, այդ դեպքում ինչու փակել դպրոցները: Մենք նման օրինակ ունենք մեր աչքի առաջ: Երեխաների պակասի պատճառով մանկապարտեզները փակեցին, իսկ երբ դրանք դարձան անվճար, բոլորը սկսեցին երեխաներին տանել այնտեղ, հիմա էլ տեղ չկա, պայմաններ չկան, երեխային մանկապարտեզ ընդունելն ավելի դժվար է դարձել, քանի Երևանի պետական համալսարան»,-նկատում է Խաչատրյանը:

Փորձագետը գտնում է, որ օպտիմալացման արդյունքում լավ ուսուցիչները գործազուրկ չպետք է դառնան և պետք է իրականացվի գիտելիքի ստուգում, իսկ բարձր առաջադիմություն ցուցաբերածներին անհրաժեշտ է տեղավորել աշխատանքի:

Տեղեկացնենք, որ քննարկմանը հրավեր էր ուղարկվել նաև ՀՀ Կրթության և գիտության նախարարություն:

Քննարկման շարունակությունը դիտեք այստեղ:

Տեսանյութ
Print Friendly and PDF
Այլ մամլո հաղորդագրություններ
Թանգարանային կրթական ծրագրերի նախագծում և մարքեթինգ. ասուլիս Ռուսական արվեստի թանգարանում
21.11.2017
13:00
Նոյեմբերի 21-ին Երևանի Ռուսական արվեստի թանգարանում «Մեդիա կենտրոնը» անցկացրեց մամլո ասուլիս «Թանգարանային կրթական ծրագրերի նախագծում և մարքեթինգ» թեմայով տարածաշրջանային դասընթացի վերաբերյալ:
Դռնբաց դատական նիստերի լուսաբանման խոչընդոտներն ու սահմանափակումները
17.11.2017
12:00
Նոյեմբերի 17-ին «Մեդիա կենտրոնում» տեղի ունեցավ «Դռնբաց դատական նիստերի լուսաբանման խոչընդոտներն ու սահմանափակումները» հետազոտության ներկայացում:
«Երեխաները հանուն երեխաների» նախաձեռնության ասուլիսը
17.11.2017
11:00
Նոյեմբերի 17-ին «Մեդիա կենտրոնում» տեղի ունեցավ «Երեխաները հանուն երեխաների» նախաձեռնության մամլո ասուլիսը` նվիրված Երեխաներին բռնություններից պաշտպանելու միջազգային օրվան:
Հանրային լրագրության ակումբը մասնակցեց Կարիերայի և ձեռնարկատիրության տոնավաճառին
17.11.2017
10:00
Հանրային լրագրության ակումբը Մեդիա կենտրոն նախագծով մասնակցեց նոյեմբերի 17-ին կայացած Կարիերայի և ձեռնարկատիրության տոնավաճառին:
«Ուսանողական ակտիվ պայքարի ժամանակավոր դադար. հնարավոր զարգացումներ»
16.11.2017
13:00
Ազգային ժողովը նոյեմբերի 15-ին ձայների գերակշիռ մեծամասնությամբ՝ 86 կողմ, 6 դեմ հարաբերակցությամբ ընդունեց ուսանողների շրջանում բողոքի ալիք բարձրացրած «Զինծառայության մասին» օրենքը:
Միանալ մեզ սոց․ ցանցերում
ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ԳՐԱՆՑՈՒՄ
Ծառայություններ
Այսօր մեդիա կենտրոնում
Տեսանյութեր
Մամլո հաղորդագրություն
Հայաստան-Թուրքիա Միջոցառումներ