Ինչպե՞ս էին օգտագործում քաղաքական ուժերն օնլայն հարթակները քարոզարշավի ժամանակ
Ապրիլի 14, 12:00

ԱԺ ընտրությունների քարոզարշավի ընթացքում քաղաքական ուժերի եւ թեկնածուների մեծ մասն ակտիվորեն օգտագործել է սոցիալական մեդիան եւ օնլայն լրատվամիջոցները իրենց խոսքն ընտրողին հասցնելու համար:

Այս մասին «Մեդիա կենտրոնում» ապրիլի 14-ին «2017 թ. խորհրդարանական ընտրությունները Հայաստանի օնլայն մեդիայում և ֆեյսբուքյան հարթակներում. ընտրարշավ եւ քվեարկության օր» թեմայով ասուլիսին հայտարարեց «Ռեգիոն» հետազոտական կենտրոնի տնօրեն Լաուրա Բաղդասարյանը՝ իրենց կատարած ուսումնասիրության տվյալները:

Նա տեղեկացրեց, որ քարոզարշավի ընթացքում իրենց թիմն ուսումնասիրել է ֆեյսբուքյան հարթակն ու դիտարկել յոթ օնլայն մեդիաներ (Aravot.am, news. am, tert.am, 168.am, armlur.am, 1in.am, lragir.am), որոնք ունեն բարձր հաճախելիություն և չեն հայտարարել իրենց քաղաքական համակրության մասին:

Կարդալ ավելին:

Print Friendly and PDF
Այլ ալբոմներ
«Կրթությունը բանտում. երեկ, այսօր, վաղը»
«Ինչպե՞ս բարձրացնել գիտության արդյունավետությունը»
«Նախկին դատապարտյալների վերաինտեգրման խնդիրները Հայաստանում»
«Արամի 23 շենքը չի քանդվի, սակայն ինչպե՞ս պահպանել, որ չփլուզվի»
Իրավապաշտպանների առաջարկները համաներման նախագծի վերաբերյալ
Բոլթոնի այցը ստուգողական էր
Օգտատերերի 97 տոկոսը կողմ է արտահերթ ընտրություններին
Միանալ մեզ սոց․ ցանցերում
ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ԳՐԱՆՑՈՒՄ
Ծառայություններ
Տեսանյութեր
Մամլո հաղորդագրություն
Հայաստան-Թուրքիա Միջոցառումներ