Ինչպե՞ս էին օգտագործում քաղաքական ուժերն օնլայն հարթակները քարոզարշավի ժամանակ
14.04.2017
12:00
ԱԺ ընտրությունների քարոզարշավի ընթացքում քաղաքական ուժերի եւ թեկնածուների մեծ մասն ակտիվորեն օգտագործել է սոցիալական մեդիան եւ օնլայն լրատվամիջոցները իրենց խոսքն ընտրողին հասցնելու համար:

Այս մասին «Մեդիա կենտրոնում» ապրիլի 14-ին «2017 թ. խորհրդարանական ընտրությունները Հայաստանի օնլայն մեդիայում և ֆեյսբուքյան հարթակներում. ընտրարշավ եւ քվեարկության օր» թեմայով ասուլիսին հայտարարեց «Ռեգիոն» հետազոտական կենտրոնի տնօրեն Լաուրա Բաղդասարյանը՝ իրենց կատարած ուսումնասիրության տվյալները:

Նա տեղեկացրեց, որ քարոզարշավի ընթացքում իրենց թիմն ուսումնասիրել է ֆեյսբուքյան հարթակն ու դիտարկել յոթ օնլայն մեդիաներ (Aravot.am, news. am, tert.am, 168.am, armlur.am, 1in.am, lragir.am), որոնք ունեն բարձր հաճախելիություն և չեն հայտարարել իրենց քաղաքական համակրության մասին:

Բաղդասարյանի խոսքով բավականին հետաքրքիր իրավիճակ է ստեղծվել հատկապես սոցիալական ցանցերում: Թեկնածուները փորձել են ընդլայնել իրենց լսարանը, սակայն եղել են այնպիսի քաղաքական գործիչներ, որոնց օնլայն լսարանն անգամ կրճատվել է: «Քարոզարշավի ընթացքում Րաֆֆի Հովհաննիսյանի ֆեյսբուքյան էջի հավանողների և հետևողների ցուցանիշը 2013-ի նախագահական ընտրությունների համեմատ գրեթե չի փոխվել՝ մոտ 33.000 հավանում: Ավելին, 10-ով նրա հավանողների թիվը պակասել է ընտրարշավի ավարտին: Փոխարենը՝ 11.000-ով աճել է ՀՀ վարչապետ Կարեն Կարապետյանի ֆեյսբուքյան էջի հավանողների և հետևողների թիվը, ռեկորդային է Նիկոլ Փաշինյանի ֆեյսբուքյան էջի հավանողների և հետևողների թվի աճը՝ 13.000-ով», - ասաց Բաղդասարյանը:

Համաձայն իրենց դիտարկումների` օնլայն մեդիայում ՀՀԿ-ի ներկայացուցիչների խոսքը հիմնականում համաչափ է ներկայացվել՝ բացառությամբ lragir.am-ի: ««Ելքը» ավելի շատ արտահայտվելու հնարավորություն է ստացել 1in.am, Aravot.am, news.am-ում, ՕՐՕ դաշինքը գրեթե համաչափ է ուշադրության արժանացել, «Ծառուկյան» դաշինքը՝ ևս: Ավանդաբար Lragir.am-ն է ավելի քիչ անդրադարձել բոլոր ուժերին, քանի որ շեշտը դնում է վերլուծական նյութերի վրա: Կոնգրես- ՀԺԿ-ն բոլորից շատ Aravot.am-ում է ներկայացվել, «Ազատ դեմոկրատների», ՀՅԴ-ի, ՀՎԿ-ի, Կոմկուսի լուսաբանումն անհամաչափ է եղել», - պարզաբանեց նա:

Լաուրա Բաղդասարյանի խոսքով, ընտրական թեմայով յուրաքանչյուր նյութի միջին կարդացվածության աստիճանով lragir.am-ի ցուցանիշները գերազանցում են բոլորին, 2-րդը armlur.am-ն է, 3-րդը՝ Aravot.am-ը: News.am-ի ու tert.am-ի նյութերի կարդացվածության մասին նա տվյալներ չներկայացրեց, քանի որ տվյալ լրատվամիջոցները չեն ցուցադրում իրենց դիտումները:

Խոսելով ընտրարշավի ժամանակ տեղի ունեցած քարոզչության առանձնահատկություններից՝ բանախոսը նշեց, որ այս ընտրական գործընթացի ժամանակ հակաքարոզչության և քարոզչության գործառույթներն իրականացնում էին հենց իրենք՝ մրցակից ուժերը: Նա նաեւ նշեց, որ այս քարոզարշավի ժամանակ առաջին անգամ օնլայն մեդիայում հայտնվեց վճարովի գովազդը, որից օգտվում էին հիմնականում ՀՀԿ-ն ու ՀՅԴ-ն: «Սոցցանցային քարոզչության առանձնահատկություններից էր նաև այն, որ ֆեյսբուքում քարոզչությունն ընթանում էր թիմային բնույթով: Այսինքն, եթե տեղի էին ունենում բանավեճեր, ապա դրանք տեղի էին ունենում ոչ թե անմիջական շփումների, օրինակ, մեկը մյուսի էջն այցելելու միջոցով, այլ հեռակա կոչերի, դիմումների միջոցով», - նշեց Բաղդասարյանը:

Ասուլիսին Լաուրա Բաղդասարյանը նաեւ անդրադարձավ ՀՀԿ-ի շուրջ ծավալված՝ դպրոցների տնօրենների հրապարակած ձայնագրությունների, ՀՀԿ-ի տարածքային թեկնածու Արտակ Սարգսյանի (ՍԱՍ-ի Արտակի) անձի վերաբերյալ սկանդալներին: Այս երկու դեպքերն էլ ակտիվորեն լուսաբանվում էին օնլայն մեդիայում եւ քննարկվում սոցիալական ցանցերում:

Միեւնույն ժամանակ, ինչպես նշում է բանախոսը, տվյալ սկանդալները պարզապես առաջ են բերում տարբեր քաղաքական ուժերի վրդովմունքը, բայց ոչ գործուն քայլեր: «Ստացվում է, որ ընտրակաշառքի, ընտրախախտումների մասին խոսակցություններն ամբողջ գործընթացի ժամանակ ավելի շատ են եղել, քան կոնկրետ մատնանշումները», - ընդգծեց նա:

Արշալույս Մղդեսյան, «Մեդիա կենտրոն» ծրագրի համակարգող-խմբագիր

Հեղինակի հետ կապվելու համար գրեք arshaluismghdesyan@pjc.am հասցեին:

 

Տեսանյութ
Print Friendly and PDF
Այլ մամլո հաղորդագրություններ
Հեռարձակվող ԶԼՄ-ների գործունեության և մեդիա ոլորտում բարեփախումների անհրաժեշտություն. Առաջարկներ ուղղված նոր կառավարությանը
21.05.2018
13:00
Հեռարձակվող ԶԼՄ-ների գործունեության և մեդիա ոլորտում բարեփոխումների անհրաժեշտության վերաբերյալ մայիսի 21-ին Մեդիա կենտրոնում տեղի ունեցավ քննարկում, որին մասնակցում էին Երևանի մամուլի ակումբի նախագահ Բորիս Նավասարդյանը, Խոսքի ազատության պաշտպանության կոմիտեի նախագահ Աշոտ Մելիքյանը և ՀՀ Հեռուստատեսության և ռադիոյի հանձնաժողովի անդամ Արմեն Մկրտչյանը:
«Այլընտրանքային հանրակրթության աջակիցների միության» ստեղծման ազդարարում
21.05.2018
12:00
Մայիսի 21-ին «Մեդիա Կենտրոնում» տեղի ունեցավ ասուլիս, որի ընթացքում ՀՀ կրթական ոլորտի ներկայացուցիչները ազդարարեցին «Այլընտրանքային հանրակրթության աջակիցների միության» ստեղծման մասին, կներկայացնեն ձևավորված միության կազմը, նպատակներն ու գործառույթները։
Թավշյա հեղափոխություն. մշակութաբանական փոփոխություններ
18.05.2018
11:00
Մշակութաբանական ի՞նչ փոփոխություններ են ակնկալվում թավշյա հեղափոխությունից: Ինչպե՞ս կառուցել ժողովրդին ծառայելու այլ մոդել, ինչպե՞ս պաշտոնյա-քաղաքացի հարաբերությունները պարզեցնել, ստեղծել կառավարման մարդակենտրոն քաղաքականություն։ Ի՞նչ փոփոխություններ են անհրաժեշտ հասարակության մեջ վարքագծային փոփոխությունների հասնելու համար:
Հոմոֆոբիայի դեմ պայքարի միջազգային օր. ԼԳԲՏԻ անձանց իրավունքների պաշտպանությունը Հայաստանում
17.05.2018
12:00
ԼԳԲՏԻՔ անձանց իրավունքների պաշտպանությամբ զբաղվող փաստաբանները հույս են հայտնում, որ քաղաքական իրավիճակի փոփոխությամբ թե դատավորները, թե փաստաբանները, թե դատախազները իրենց աշխատանքի վայրում այսուհետ կղեկավարվեն մարդու իրավունքների պաշտպանության սկզբունքով:
«Կառավարության երկարաժամկետ ու կարճաժամկետ անելիքները տնտեսության մեջ»
17.05.2018
11:00
Մայիսի 17-ին «Մեդիա կենտրոնում» տեղի ունեցավ քննարկում «Կառավարության երկարաժամկետ ու կարճաժամկետ անելիքները տնտեսության մեջ» թեմայով: Քննարկման բանախոս տնտեսագետ Արտակ Մանուկյանը նշեց, որ քաղաքական կամքի առկայության դեպքում հնարավոր է կարճ ժամանակահատվածում լուրջ հաջողություններ գրանցել։
Միանալ մեզ սոց․ ցանցերում
ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ԳՐԱՆՑՈՒՄ
Ծառայություններ
Այսօր մեդիա կենտրոնում
Տեսանյութեր
Մամլո հաղորդագրություն
Հայաստան-Թուրքիա Միջոցառումներ