«Ընտրությունների նախաքարոզչական փուլը Հայաստանի օնլայն մեդիայում և ֆեյսբուքյան հարթակներում. նոր զեկույցի ներկայացում»
Մարտի 7, 11:00

Այսօր Մեդիա կենտրոնում «Ռեգիոն» հետազոտական կենտրոնը ներկայացրեց  «Ընտրությունների նախաքարոզչական փուլը Հայաստանի օնլայն մեդիայում և ֆեյսբուքյան հարթակներում»  նոր զեկույցի տվյալները: 

Զեկույցի շրջանակում անդրադարձ է կատարվել փետրվարի 15-ից մարտի 1-ը ընտրություններին մասնակցող քաղաքական ուժերի կողմից ստեղծված ֆեյսբուքյան  նախընտրական հարթակներին և նրանց ծավալած քարոզչական գործունեությանը, ինչպես նաև 7 օնլայն ԶԼՄ-ների կողմից նախաքարոզչական փուլի լուսաբանման առանձնահատկություններին:

«Ռեգիոն» հետազոտական կենտրոնի տնօրեն Լաուրա Բաղդասարյանն ասաց, որ2012-ից սկսած ֆեյսբուքը որպես գործիք մտել է ընտրական գործընթացի մեջ և ընտրազանգվածը դարձել է քարոզչության շատ ակտիվ մասնակից:

Կարդալ ավելին:

Print Friendly and PDF
Այլ ալբոմներ
«Մուրատ» ֆիլմի ցուցադրությունը Մեդիա կենտրոնում
«Դե յուրե և դե ֆակտո սահմանադրական կարգերի հակասությունը»
Միանալ մեզ սոց․ ցանցերում
ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ԳՐԱՆՑՈՒՄ
Ծառայություններ
Տեսանյութեր
Մամլո հաղորդագրություն
Միջոցառում
Հայաստան-Թուրքիա Միջոցառումներ