«Զվարթնոց օդանավակայանի էստակադայի և արտաքին օղակի քանդման անհրաժեշտությունը չկա». ճարտարապետներ
19.01.2016
12:00
Այսօր «Մեդիա կենտրոնում» տեղի ունեցավ քննարկում «Զվարթնոց» օդանավակայանի էստակադան ապամոնտաժելու թույլտվության վերաբերյալ, որին մասնակցոմ էին «Հայնախագիծ» ինստիտուտի տնօրեն, Հանրային խորհրդի քաղաքաշինության ենթահանձնաժողովի նախագահ Գրիգոր Ազիզյանը և Օդանավակայանի հին մասնաշենքի համահեղինակ Արթուր Թարխանյանի դուստր, ճարտարապետ Անահիտ Թարխանյանը:

Հիշեցնենք, որ ըստ հունվարի 13-ին հրապարակված Երևանի գլխավոր ճարտարապետ Տիգրան Բարսեղյանի պաշտոնական հայտարարության, ««Արմենիա» Միջազգային օդանավակայաններ» ՓԲԸ-ին 2015-ի դեկտեմբերի 24-ին տրվել է նախագծման թույլտվություն (ճարտարապետահատակագծային առաջադրանք), որով ընկերությունը պետք է իրականացնի Զվարթնոց միջազգային օդանավակայանի ընդլայման և հին համալիրի վերակառուցման աշխատանքների նախագծային փաստաթղթերի մշակում:

Միաժամանակ, հաշվի առնելով «Սեյսմիկ պաշտպանության արևմտյան ծառայություն» ՊՈԱԿ-ի կողմից կազմված «Զվարթնոց» միջազգային օդանավակայանի թիվ 1 համալիրի կառույցների տեխնիկական վիճակի և սեյսմիկ խոցելիության գնահատման վերաբերյալ տրված հաշվետվությունը, ««Արմենիա» Միջազգային օդանավակայաններ» ՓԲԸ-ին 2015-ի դեկտեմբերի 24-ին տրվել է հին համալիրի օղակաձև վթարային էստակադայի ապամոնտաժման թիվ 01/18-Ե-1157-82 թույլտվությունը:

Անահիտ Թարխանյանը հակադարձում է գլխավոր ճարտարապետի հայտարարությանը՝ ասելով, որ սեյսմիկ անվտանգության հարցը «բացարձակապես սուտ է»:

«Հին օդանավակայանը պետք է պահել, պետք է կոնսերվացնել և ցանկացած րոպեի, եթե պետք լինի, 2-3 ամսվա մեջ կարելի է վերագործարկել, սկսել աշխատանքերը: Ու եթե ինչ որ մեկը կորոշի փակել նոր օդանավակայանը, հինը հնարավոր կլինի շահագործել»,-ասում է Թարխանյանը:

1974թ․ կառուցված «Զվարթնոց» օդանավակայանը հայ ժողովրդի կողմից ճանաչված է որպես Հայաստանի խորհրդանիշ, իսկ միջազգային հանրության կողմից գնահատված է որպես խորհրդային մոդեռնիզմի եզակի նմուշ։

«Քաղապետարանի կողմից բազմաթիվ հիմքեր են բերվել, որ իրենց որոշումը օրինական է, բայց ինձ համար անհասկանալի է…Մասնավորի ձեռքում գտնվող նոր կառույցը՝ սեփական օդանավակայանը, մեծ վտանգ է պարունակում ժողովրդի համար: Ցանկացած րոպե այն կարող է փակվել, կարող է վերավաճառվել և այդ դեպքում Հայաստանը չի ունենա հնարավորություն  դուրս գալ շրջափակումից և միակ տարբերակը  մնում է հին օդանավակայանը: Այս առումով ես ասում եմ, որ որևէ քանդման աշխատանք, որևէ պնդում հին օդանավակայանի քանդման հետ կապված, ընդունելի չէ»,-ընդգծեց Թարխանյանը:

Գրիգոր Ազիզյանն ասում է, որ մեկ տարի առաջ՝ 2015-ի մարտին, էստակադայի սեյսմակայունության խնդրի հարցը բարձրացվել է նաև սեփականատիրոջ կողմից:

«Այնտեղ էստակադայի վրա 2-3 աննշան հանգույցներ էին վնասվել և փլվել մի քանի տարի շարունակ չշահագործելու հետևանքով: Բնականաբար հարց բարձրացվեց քանդել էստակադան, և քաղաքապետարանը ստեղծեց հանձնաժողով,  որի կազմում էին ՀՀ լավագույն մասնագետները, որոնք գնացին, տեղում ուսումնասիրեցին էստակադան և ասացին, որ էստակադան մոտ 80 տոկոսով շատ նորմալ  վիճակում է գտնվում, 20 տոկոս ունի վնասված մասեր, որոնք կարելի է վերանորոգել և շահագործել: Եվ այդ հանձնաժողովի եզրակացությունն ուղղվեց սեփականատիրոջը, հիմա ի՞նչ պատահեց այս մեկ տարում, որ էստակադայի սեյսմիկ վիճակը դարձավ անթույլատրելի և որոշվեց այն քանդել»,-ասաց Ազիզյանը:

Նա հավելեց, որ ծանոթացել է նաև առաջարկվող նախագծին, որը դեռևս չի հաստատվել:

«Նոր նախագծում սեփականատերը առաջարկում է հետևյալը.  կենտրոնական մասը՝ աշտարակը ներքին օղակով, մեր 2 տարվա պայքարից հետո որոշել են թողնել, իսկ արտաքին օղակը որոշել են քանդել, որովհետև հիմնական պահանջը  օդանավակայանի ընդլայնումն է: Այն ձևը, որը իրենք տվել են նախագծում համահունչ է իր տեսքով նրան, ինչ որ մենք ունենք: Այսինքն մեր արտաքին օղակը կարող է շատ հանգիստ ծառայել այն ֆունկցիային, որը իրենք ուզում են ստանալ: Նրանք ուզում են շատացնել ինքնաթիռների կայանման տեղերը, որը իրենց առաջարկածով ավելանալու է 10-ով, իսկ օդանավակայանի հեղինակներից մեկը՝ ճարտարապետ Շեխլյան Ժորժը, որը Ֆրանսիայում է ապրում հիմա, առաջարկել է  իր տարբերակը, ըստ որի պահպանելով օդանավակայանը իր ներքին և արտաքին տեսքով, երկու օղակներով և աշտարակով կարելի է շատացնել ինքնաթիռների կայանելու հնարավորությունը: Ի դեպ  Շեխլյան Ժորժի առաջարկած տարբերակով 12 կայանելու տեղ է ավելանում ինքնաթիռների համար»,-ընդգծում է Ազիզյանը:

Բանախոսները հավելեցին, որ իրենց նպատակն է այժմ համոզել սեփականատիրոջը, որ արտաքին օղակը ամբողջովին համապատասխանում է իրենց ցանկալի ֆունկցիայի ապահովմանը և անհրաժեշտություն չկա քանդման աշխատանքների:

Լիլիթ Առաքելյան, «Մեդիա կենտրոն» ծրագրի խմբագիր-համակարգող:

Հեղինակի հետ կապվելու համար գրեք Lilitarakelyan@pjc.am հասցեին:

Տեսանյութ
Print Friendly and PDF
Այլ մամլո հաղորդագրություններ
2017-2018թթ պետգնումների համակարգի մոնիտորինգի արդյունքները
28.12.2018
12:00
Դեկտեմբերի 28-ին «Մեդիա կենտրոնում» «Հանրային քաղաքականության հետազոտությունների ազգային կենտրոն» ՀԿ-ն ներկայացրեց 2017-2018թթ (I կիսամյակի) պետական գնումների համակարգի հիմնական միտումները։
Իրավապաշտպանների առաջարկները ՔԿՀ-ներում բարեփոխումների իրականացման ռազմավարության վերաբերյալ
27.12.2018
13:30
Արդարադատության նախարարության կողմից е-draft կայքում 2018 թ. դեկտեմբերի 19-ից հանրային քննարկման է դրվել քրեակատարողական համակարգում իրավիճակի բարելավման նպատակով 2018 -2038 թթ. ռազմավարությունը և դրա իրականացման 20 -ամյա միջոցառումների ծրագիրը հաստատելու մասին կառավարության որոշման նախագիծը։ Այն հանրային քննարկման է դրված լինելու մինչև 2019 թ. հունվարի 8-ը։
Օպտիմա՞լ է նախարարությունների օպտիմալացումը
26.12.2018
12:00
Դեկտեմբերի 26-ին Մեդիա կենտրոնում տեղի ունեցավ քննարկում «Օպտիմա՞լ է նախարարությունների օպտիմալացումը. գնահատում են մասնագետները» թեմայով:
2018 թ. Շուռնուխում տեղի ունեցած բռնության քրեական գործի կարճման վերաբերյալ
25.12.2018
11:00
Դեկտեմբերի 25-ին Մեդիա կենտրոնում տեղի ունեցավ «Փինք Արմենիա» ՀԿ-ի մամուլի ասուլիսը, որի ընթացքում ներկայացվեցին 2018թ. Շուռնուխ գյուղում ԼԳԲՏ անձանց նկատմամբ ծեծի հիմքով հարուցված քրեական գործի մանրամասներն ու գործի կարճման պատճառները:
«Արամի 23. խոստումներ, որոնք չկատարվեցին»
24.12.2018
12:00
Մեդիա կենտրոնում, դեկտեմբերի 24-ին, տեղի ունեցավ քննարկում «Արամի 23. խոստումներ, որոնք չկատարվեցին» թեմայով:
Միանալ մեզ սոց․ ցանցերում
ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ԳՐԱՆՑՈՒՄ
Ծառայություններ
Տեսանյութեր
Մամլո հաղորդագրություն
Հայաստան-Թուրքիա Միջոցառումներ