Ո՞ր պետական կայքերն են ավելի մատչելի
12.09.2013
12:00
«Այս աշխատանքը ոչ թե ամոթանք տալու համար ենք անում, այլ ցանկանում ենք, որ պետական մարմինները պատասխանատու լինեն հանրային նշանակության տեղեկատվություն տրամադրելիս` իրար հետ մրցելով»,- սեպտեմբերի 12-ին «Մեդիա կենտրոնում» ասաց Խոսքիազատությանպաշտպանությանկոմիտեի (ԽԱՊԿ) նախագահԱշոտՄելիքյանը:

Նաև ԽԱՊԿ իրավաբանՕլգաՍաֆարյանը ներկայացրին Հայաստանի պետականմարմիններիպաշտոնականկայքերի հերթականմոնիտորինգի արդյունքները:

ԽԱՊԿ-ը մոնիտորինգն անցկացրել է 2013թ. մայիսի 1-ից օգոստոսի 15-ը՝ գնահատելով պետական մարմինների պաշտոնական կայքերում տեղեկությունների առկայությունը (կամ բացակայությունը), ամբողջականությունը, հրատապությունը, տեխնիկապես հասնելիությունը:

Կայքերի դիտարկումն իրականացվել է 152 չափորոշիչով, որից 131-ը բովանդակային է, 21-ը՝ տեխնիկական: Ստացված տվյալների հիման վրա հատուկ մշակված բանաձևերով հաշվարկվել են տեղեկությունների քանակական և որակական գործակիցները, որից հետո՝ տեղեկատվության թափանցիկության գործակիցը, և ձևավորվել կայքերի վարկանիշային աղյուսակը:

Ուսումնասիրվել են 51 պետական մարմնի կայքեր, որոնք պայմանականորեն բաժանվել են 3 խմբի: Առաջին խմբում ներառված է նախարարությունների և կառավարությանն առընթեր մարմինների 34 կայք, երկրորդում՝ 10 մարզի պաշտոնական կայքերը, երրորդում՝ նախագահի, Ազգային ժողովի, կառավարության, Սահմանադրական դատարանի, դատախազության, Երևանի քաղաքապետարանի և մարդու իրավունքների պաշտպանի կայքերը: Երրորդ խմբի կայքերի վարկանիշային աղյուսակ չի կազմվել, քանի որ այդ մարմինների գործառույթները, հրապարակման ենթակա տեղեկությունների անհրաժեշտությունը տարբեր են:

Առաջին խմբի կայքերի վարկանիշային աղյուսակում լավագույն 3 արդյունքն ունեն տարածքային կառավարման նախարարությունը (տեղեկատվության թափանցիկության աստիճանը 2013-ին՝ 83.96%, 2012-ին՝ 68.33%), միգրացիոն պետական ծառայությունը (2013-ին՝ 77.31%, 2012-ին՝ 54.54%) և արդարադատության նախարարությունը (2013-ին՝ 68.16%, 2012-ին՝ 63.38%):

Այս խմբում վատագույն արդյունքն ունեն միջուկային անվտանգության կարգավորման պետական կոմիտեն (տեղեկատվության թափանցիկության աստիճանը 2013-ին՝ 18.32%, 2012-ին՝ 32.54%), հեռուստատեսության և ռադիոյի ազգային հանձնաժողովը (2013-ին՝ 20.24%, 2012-ին՝ 21.98%), մշակույթի նախարարությունը (2013-ին՝ 21.16%, 2012-ին՝ 31.30%):

Երկրորդ խմբի կայքերի վարկանիշային աղյուսակում 3 առաջատարներն են Սյունիքի (տեղեկատվության թափանցիկության աստիճանը 2013-ին՝ 51.62%, 2012-ին՝ 49.22%), Արմավիրի (2013-ին՝ 46.95%, 2012-ին՝ 38.53%) և Լոռու (2013-ին՝ 44.00%, 2012-ին՝ 44.11%) մարզպետարանների կայքերը:

Այս խմբում վատագույն արդյունքն են արձանագրել Շիրակի (տեղեկատվության թափանցիկության աստիճանը 2013-ին՝ 26.15%, 2012-ին՝ 34.37%), Արարատի (2013-ին՝ 37.06%, 2012-ին՝ 35.81%), Արագածոտնի (2013-ին՝ 40.63%, 2012-ին՝ 38.03%) մարզպետարանների կայքերը:

Երրորդ խմբի կայքերից, օրինակ, նախագահի կայքի տեղեկատվության թափանցիկության աստիճանը 2013-ին 33.62% է (2012-ին՝ 29.90%), Ազգային ժողովինը՝ 55.08% (2012-ին 53.00% էր), կառավարության կայքինը՝ 46.45% (2012-ին 42.75% էր):

Անցած տարվա համեմատ 2013 թ.-ին 51 պետական մարմնի կայքերից 32-ի ցուցանիշերը բերալավվել են: Սակայն նույնիսկ վարկանիշային աղյուսակի առաջին տեղերը զբաղեցնող կայքերում չկան կամ ամբողջական չեն այնպիսի կարևոր տեղեկություններ, ինչպիսիք են այդ մարմիններին հատկացված տարեկան բյուջեի ծախսերը, տվյալ պետական մարմնում անցկացված ստուգումների արդյունքները, նաև բացակայում են ղեկավարների տեղակալների պաշտոնական ելույթների տեքստերը:

Օլգա Սաֆարյանը հավելեց, որ «Տեղեկատվության ազատության մասին» օրենքն է պետական մարմիններին պարտադրում հրապարակել հանրային նշանակության տեղեկատվություն, և իրենք ուզում են, որ Հայաստանում կատարվեն օրենքի պահանջները:

Լուսանկարներ
Տեսանյութ
Print Friendly and PDF
Այլ մամլո հաղորդագրություններ
2017-2018թթ պետգնումների համակարգի մոնիտորինգի արդյունքները
28.12.2018
12:00
Դեկտեմբերի 28-ին «Մեդիա կենտրոնում» «Հանրային քաղաքականության հետազոտությունների ազգային կենտրոն» ՀԿ-ն ներկայացրեց 2017-2018թթ (I կիսամյակի) պետական գնումների համակարգի հիմնական միտումները։
Իրավապաշտպանների առաջարկները ՔԿՀ-ներում բարեփոխումների իրականացման ռազմավարության վերաբերյալ
27.12.2018
13:30
Արդարադատության նախարարության կողմից е-draft կայքում 2018 թ. դեկտեմբերի 19-ից հանրային քննարկման է դրվել քրեակատարողական համակարգում իրավիճակի բարելավման նպատակով 2018 -2038 թթ. ռազմավարությունը և դրա իրականացման 20 -ամյա միջոցառումների ծրագիրը հաստատելու մասին կառավարության որոշման նախագիծը։ Այն հանրային քննարկման է դրված լինելու մինչև 2019 թ. հունվարի 8-ը։
Օպտիմա՞լ է նախարարությունների օպտիմալացումը
26.12.2018
12:00
Դեկտեմբերի 26-ին Մեդիա կենտրոնում տեղի ունեցավ քննարկում «Օպտիմա՞լ է նախարարությունների օպտիմալացումը. գնահատում են մասնագետները» թեմայով:
2018 թ. Շուռնուխում տեղի ունեցած բռնության քրեական գործի կարճման վերաբերյալ
25.12.2018
11:00
Դեկտեմբերի 25-ին Մեդիա կենտրոնում տեղի ունեցավ «Փինք Արմենիա» ՀԿ-ի մամուլի ասուլիսը, որի ընթացքում ներկայացվեցին 2018թ. Շուռնուխ գյուղում ԼԳԲՏ անձանց նկատմամբ ծեծի հիմքով հարուցված քրեական գործի մանրամասներն ու գործի կարճման պատճառները:
«Արամի 23. խոստումներ, որոնք չկատարվեցին»
24.12.2018
12:00
Մեդիա կենտրոնում, դեկտեմբերի 24-ին, տեղի ունեցավ քննարկում «Արամի 23. խոստումներ, որոնք չկատարվեցին» թեմայով:
Միանալ մեզ սոց․ ցանցերում
ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ԳՐԱՆՑՈՒՄ
Ծառայություններ
Տեսանյութեր
Մամլո հաղորդագրություն
Հայաստան-Թուրքիա Միջոցառումներ